Αριστερά η γραμμή Γιαμανότε (山手線) της JR, η πιο γνωστή γραμμή σε όλο το σιδηροδρομικό σύστημα του Τόκιο και δεξιά η Κέιχιν-Τοχόκου (京浜東北線) επίσης της JR, η οποία συνδέει τρεις νομούς: Καναγκάουα, Τόκιο και Σαϊτάμα. Σε ένα κομμάτι της διαδρομής τους όπως εδώ, στην Κάντα, οι δύο γραμμές κινούνται παράλληλα και σχεδόν ταυτόχρονα. Ή ενίοτε και απολύτως ταυτόχρονα.
(Για την ίδια φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr).
4 comments:
μου αρεσει πολυ η τοποθετηση των καθισματων στις γραμμες μετρο της ιαπωνιας,
θεωρω ειναι πολυ πιο λειτουργικη/αποτελεσματικη σε σχεση με την τοποθετηση των καθισματων που συνανταμε σε ευρωπη/ελλαδα
Εννοείτε μάλλον του Τόκιο γιατί δεν είναι παντού στην Ιαπωνία το ίδιο -στην πραγματικότητα ακόμα και στο Τόκιο δεν είναι παντού το ίδιο. Πολλές εταιρείες, πολλές σχεδιαστικές προσεγγίσεις...
αυτη την προσεγγιση εννοω,μακαρι να την βλεπαμε και στην ελλαδα
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Inside_Kobe_subway_3000.JPG
Ναι, κι εγώ αυτό εννοούσα με το "του Τόκιο", τη διάταξη "λονγκ σιτ" (ロングシート). Όμως όπως έγραψα ακόμα και μέσα στο Τόκιο δεν είναι όλα τα τρένα διαρρυθμισμένα έτσι -πόσο μάλλον σε όλη την Ιαπωνία. Αν ρίξετε μια ματιά στο σχετικό λήμμα της ιαπωνικής Wikipedia (https://ja.wikipedia.org/wiki/鉄道車両の座席 ) θα δείτε αρκετές ακόμα διατάξεις.
Post a Comment