Tuesday, November 6, 2012

(173) Ό,τι είπε ο άνθρωπος


Ο φίλος μου ο Πίτερ μου είπε να περάσω μια βόλτα από το Ράμεν Σόου του Τόκιο και να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου –όσοι διαβάζετε το μπλογκ αυτό ξέρετε τη σχέση μου με τα ράμεν οπότε μπορείτε να μαντέψετε πώς μπορεί να αισθάνθηκα βρισκόμενος σε ένα μέρος όπου 20 από τα πιο διάσημα εστιατόρια ράμεν της Ιαπωνίας πουλούσαν δίπλα-δίπλα τις σπεσιαλιτέ τους. Αντί να φλυαρήσω, και μέχρι να ανεβάσω τις σχετικές φωτογραφίες στο Flickr, θα αρκεστώ στο μήνυμα του τ-σερτ του κυρίου της φωτογραφίας. Και ναι, από αυτό το μαγαζί φάγαμε (μίσο ράμεν με κρέας και αυγό) και ναι, ήταν πολύ καλό. 

(Για την ίδια φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr)

3 comments:

MikeSan said...

Ηταν καλο το Ραμεν;
Γιατι εγω εν τελει βρηκα Ραμεν στην Αθηνα στο Wagamama και ηταν μετριο!
Οχι οτι εχω φαει αλλου για να κρινω αλλα το περιμενα ποιο γευστικο και οχι τοσο ανοστο.

MikeSan said...

Ακυρη η ερωτηση! Το απαντας ετσι κι αλλιως.

Γρηγόρης A. Μηλιαρέσης said...

Τι να σου πω -δεν έχω φάει ράμεν στην Αθήνα οπότε δεν έχω άποψη. Επειδη, ωστόσο, τα ράμεν δεν είναι εύκολο πράγμα όπως π.χ. το σούσι, δε θα μου φαινόταν περίεργο να μην τους πέτυχε και πολύ.