Tuesday, March 15, 2022

(2579) Ακόμα δεν έχω αποδεχτεί πλήρως την ιδέα...

Nihon_arekore_02605_BMW_the_new_models_100_cl

...των διαφημίσεων ευρωπαϊκών αυτοκινήτων σε μια χώρα με τόση παραγωγή αυτοκινήτων όπως η Ιαπωνία. Από την άλλη, κοντεύω να αποδεχτώ την ιδέα ότι στην Ιαπωνία ακόμα και η BMW μπορεί να έχει αλλοπρόσαλλα αγγλικά στις διαφημίσεις της. Θέλω να πω, "Τα μοντέλα της BMW" --τι;

(Για την ίδια φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr).


2 comments:

Anonymous said...

εχω την εντυπωση οτι οι ιαπωνες πρεπει να εχουν σε πολυ μεγαλη εκτιμηση τη γερμανια

Γρηγόρης A. Μηλιαρέσης said...

Έχω την εντύπωση ότι πολύς κόσμος έχει αυτή την εντύπωση :-) Αλλά στην πραγματικότητα δεν έχω δει τίποτα που να πιστοποιεί κάτι τέτοιο. Γενικότερα μιλώντας, δεν έχω δει τίποτα που να πιστοποιεί ότι οι Ιάπωνες κάνουν κάποιον ιδιαίτερο διαχωρισμό μεταξύ Δυτικών --πέραν των Αμερικανών, για προφανείς ιστορικούς λόγους.