Δεν κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας αλλά από ό,τι φαίνεται ήταν πολύ επιτυχημένο όταν κυκλοφόρησε (μόνο για ένα χρόνο) το 2000. Είναι της Toyota, λεγόταν WiLL Vi και αποτελούσε κομμάτι μιας ευρύτερης καμπάνιας μάρκετινγκ που περιελάμβανε προϊόντα από 5-6 διαφορετικές ιαπωνικές εταιρείες –οι υπόλοιπες δεν ήταν αυτοκινητοβιομηχανίες.
(Για την ίδια φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr)
(Για την ίδια φωτογραφία σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr)
0 comments:
Post a Comment