Γενικά δεν έχω ακριβώς καταλάβει τον τρόπο με τον οποίο η μητροπολιτική κυβέρνηση προσπαθείνα προωθήσει το Τόκιο ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι αυτή εδώ η καμπάνια η οποία λέγεται The Tokyo Good Manners Project και η οποία τονίζει διάφορες καλές όψεις του Τόκιο ώστε να αλλάξει τον τρόπο που οι Τοκιοΐτες βλέπουν τον εαυτό τους -απ' ό,τι φαίνεται δεν τον έχουν σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Η παραπάνω φωτογραφία είναι για το Χανέντα, το πιο καθαρό αεροδρόμιο στον κόσμο (αγνοήστε το "beautiful": στα ιαπωνικά το "κιρέι"/"きれい" σημαίνει και "όμορφο" και "καθαρό" και οι Ιάπωνες ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι αυτό δεν ισχύει σε όλες τις γλώσσες οπότε χρησιμοποιούν τις δύο λέξεις εναλλακτικά και στα αγγλικά) και οι άλλες δύο για το ότι ο κόσμος περιμένει στη σειρά για να μπει στο τρένο (τι θα συμβεί ότν μπει, είναι μια άλλη συζήτηση βεβαίως) και για το ότι ο κάνει μπάνιο πριν κάνει μπάνιο -παρεμπιπτόντως, αυτό δε συμβαίνει μόνο στο Τόκιο.
(Για τις ίδιες φωτογραφίες σε μεγαλύτερο μέγεθος και σε μαυρόασπρη εκδοχή, δείτε το σετ «Japan Arekore» στο Flickr).
0 comments:
Post a Comment